can i help u...

Name:
Email Address:
phone number
Occupation
Where Do You Live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? yes
no
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

Khamis, 4 April 2013

Mahal ke produk herbalife? mampu ke aku?


salam!
bagi yang kata, 'mahal la herbalife'! tak mapu la nak consume herbalife'!
'orang kaya je consume herbalife'!
am i that rich? aku jugak seorang student yang masih mengharapkan elaun study.
harapkan elaun makan. dan aku juga seorang yang kedekut n jimat sangat2 bab makan!
heh.
kalau tak percaya, boleh la tanya kawan2 aku yang kenal aku.
nak makan nasi + ayam + sayur pun aku rasa mahal.
baik aku beli milo + biskut kering!
yaaa! itu aku!
seorang student yang sangat jimat bab makan.
sebab aku rasa membazir beli makan mahal2, sedap2 hanya untuk memuaskan nafsu tekak dan perut.
T_______T

bawah ni ada pakej2 program turun berat.

untuk pengetahuan umum, shake herbalife adalah kandungan Formula One (F1) dan 300ml air sejuk/air biasa.
bancuhan shake boleh terdiri daripada F1 sahaja atau boleh campur protein Formula 3 (F3).

shake inilah yang kita makan untuk pagi dan malam. sangat sedap dan mengenyangkan serta sangat berkhasiat penuh nutrisi!



Harga Produk herbalife bagi Ahli (25%) dan bukan ahli
  1. F1 – RM171.72 bukan ahli/ RM131.97 ahli
  2. F3 – RM122.04 bukan ahli / RM93.79 ahli
  3. Tea 50gm — RM135 bukan ahli / RM103.75 ahli
  4. Tea 100gm — RM234.36 bukan ahli / RM180.11 ahli
Kiraan di bawah adalah pada harga ahli..
  • Formula 1


Terdapat dalam 5 perasa – coklat, cappucino, strawberi, vanila, dan tropical fruit
Hidangan: 22, boleh bertahan 2 minggu- jika guna 2 scps + 200ml air = RM5 per hidangan, untuk lose weight guna dua kali sehari =RM10


  • Formula 3

Hidangan: 40, boleh bertahan 2 weeks- guna 1 scps bersama shake = RM2.20
Oleh itu berapa kita belanjakan untuk ambil shake ? sila lihat kiraan di bawah yer:
  1. F1 sahaja
Sarapan – shake -RM5
Tengahari- Meal ?
Malam- shake -RM5
Jumlah dibelanjakan sehari = RM10 sahaja
Jumlah dibelanjakan 1 month=RM300 + Kos Lunch @ dinner
2.   F1+ F3
Sarapan – shake + F3 -RM7.00
Tengahari- Meal ?
Malam- shake + F3 -RM7.00
Jumlah dibelanjakan sehari = RM14.00 sahaja
Jumlah dibelanjakan 1 month=RM420 + Kos lunch @ dinner
Adalah di ingatkan bahawa F3 adalah bagi mereka yang ingin membina otot. Kepada mereka yang ingin mengurangkan berat badan tidak perlu menggunakan F3 terlebih dahulu.

Adakah mahal untuk menggunakan produk herbalife

 Secara psikologi memang kita terasa mahal kerana kita mengeluarkan lebih dari RM100++ untuk sebotol F1, tetapi apabila di gantikan dengan sarapan yang biasa kita ambil, sebenarnya ia lebih kurang sama.




Serius nak consume herbalife? sila isi borang atas tu atau boleh terus call/sms/whatsapp saya di ruangan 'Hubungi saya' atas tu..saya akan coach anda hingga berjaya :)

Kalau korang serius nak consume Herbalife dengan harga murah, korang boleh beli banyak2 sebab beli banyak lagi dapat murah :) Untuk yang berminat boleh hubungi saya bagaimana caranya.

saya sedang mencari orang2 yang berminat nak consume herbalife dengan harga yang lebih  murah..korang boleh contact sy di nombor di bawah untuk sy beri penerangan.

pm/whatapp : 0127143719

Tiada ulasan:

Catat Ulasan