can i help u...

Name:
Email Address:
phone number
Occupation
Where Do You Live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? yes
no
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

Ahad, 4 November 2012

bermula nya herbalife....

aku mula makan herbalife bulan 1 aritu tapi disebab kan aku tak ikot peraturan yg betul kadang2 makan kadang tak maka jangan nk harap keputusan yang gempak la kan mase tu aku kejap turun kejap naik tapi bile aku tengok jiran serius ambil produk aku pon mule serius tapi kesedaran tu dtg lambat bulan 8 baru aku sedar tapi tak pe janji sedar sebelum terlambat.....aku mula amik produk dgn disiplin nye pada 28/8/2012 berat asal aku ialah 77kg 

nie aku sebelum herbalife 77kg...


selepas beberapa bulan....(abaikan org dibelakang tabir) 68kg 



walaupon aku belum dapat berat yang ideal lagi tapi aku masih dalam usaha ke situ :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan